Klienci VeloBanku, którzy chcą zlikwidować lokatę i wypłacić z niej środki na inne konto bankowe, mogą obecnie spotkać się z awarią systemu bankowego. Problemy mogą potrwać do godzin popołudniowych.


O problemach dotyczących wypłaty oszczędności z lokat
terminowych VeloBanku można przeczytać na profilu banku w serwisie Facebook. Zaniepokojeni
klienci zgłaszają w komentarzach brak możliwości likwidacji lokaty.
Rachunek za gaz czy nowy rower na wiosnę? Z VeloKomfortem nie musisz wybierać.
Nadchodzi wiosna! Wyczekana, ZIELONA,…Posted by VeloBank on Monday, March 20, 2023
Spytaliśmy rzecznika banku Artura Neweckiego o stanowisko
w tej sprawie, który potwierdził, że od kilku dni bank identyfikuje
jednostkowe przypadki, w których klienci zgłaszają czasowe utrudnienia w
obsłudze lokat z poziomu bankowości internetowej. Sprawa nie ma dotyczyć jednak
wszystkich klientów, a konkretnych przypadków.
Na infolinii otrzymaliśmy informację, że problem pojawia się
w momencie potwierdzenia dokonania przelewu na inne konto bankowe. System w tej sytuacji zamiast
przejść do kolejnego kroku, zawiesza się. Obecnie system transakcyjny jest
aktualizowany. Jego pełna funkcjonalność powinna zostać przywrócona w
godzinach popołudniowych.
0 komentarzy