publikacja
2023-03-21 11:57
aktualizacja
2023-03-21 13:33
Klienci VeloBanku, którzy chcieli zlikwidować lokatę i wypłacić z niej środki na inne konto bankowe, mogli spotkać się z awarią systemu bankowego. Problemy trwały do godzin popołudniowych.
O problemach dotyczących wypłaty oszczędności z lokat
terminowych VeloBanku można było przeczytać na profilu banku w serwisie Facebook. Zaniepokojeni
klienci zgłaszali w komentarzach brak możliwości likwidacji lokaty.
Rachunek za gaz czy nowy rower na wiosnę? Z VeloKomfortem nie musisz wybierać.
Nadchodzi wiosna! Wyczekana, ZIELONA,…Posted by VeloBank on Monday, March 20, 2023
Spytaliśmy rzecznika banku Artura Neweckiego o stanowisko
w tej sprawie, który potwierdził, że od kilku dni bank identyfikował jednostkowe przypadki, w których klienci zgłaszali czasowe utrudnienia w
obsłudze lokat z poziomu bankowości internetowej. Sprawa nie miała dotyczyć jednak
wszystkich klientów, a konkretnych przypadków.
Na infolinii otrzymaliśmy informację, że problem pojawiał się
w momencie potwierdzenia dokonania przelewu na inne konto bankowe. System w tej sytuacji zamiast
przejść do kolejnego kroku, zawieszał się. System transakcyjny był aktualizowany. Jego pełna funkcjonalność została przywrócona w
godzinach popołudniowych.
0 komentarzy