2023-12-01 12:21, akt.2023-12-01 15:15
publikacja
2023-12-01 12:21
aktualizacja
2023-12-01 15:15
Bank Millennium borykał się w piątek, 1 grudnia, z awarią bankowości mobilnej. Informacje o problemach potwierdzał na ekranie logowania do aplikacji mobilnej.
„Od blisko godziny nie można korzystać z bankowości mobilnej Banku Millenium. Praktycznie nic nie działa, ani BLIK, ani karta. Transakcje odrzucanie i nierealizowane. Problematyczne :(” – informował czytelnik portalu, korzystając z Alert Bankier.pl. Bank Millennium potwierdzał problemy z działaniem aplikacji już na pierwszym ekranie logowania, pisząc o „Chwilowych utrudnieniach w korzystaniu z aplikacji”.
Zgodnie z informacją otrzymaną od Centrum Prasowego Banku Millennium czasowe problemy z aplikacją mobilną nie dotyczyły wszystkich logowań.
Problemy z bankowością mobilną potwierdzały również raporty na stronie Downdetector.pl.
Zgodnie z informacjami, które tam się znajdowały, awaria rozpoczęła się ok. godz. 11.00. Pełna sprawność aplikacji mobilnej została przywrócona tego samego dnia, w piątek (1 grudnia) ok. godz. 15.00.
MDe
0 komentarzy