2022-08-09 12:06, akt.2022-08-09 14:02
publikacja
2022-08-09 12:06
aktualizacja
2022-08-09 14:02


Tuż przed godziną 14 mBank poinformował, że awaria trwajaca od porannych godzin została naprawiona i można ponownie korzystać z systemu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Wszcześniej o awarii poinformował redakcję jeden z czytelników.
Wiadomość od czytelnika o awarii bankowych systemów od ok. godziny 9:30 otrzymaliśmy przed godziną 12. Jak wynika z informacji zamieszczonych w serwisie downdetector.pl, duży przyrost zgłoszeń o awarii wystąpiły po godzinie 10:20.


Do sprawy odniósł się na Twitterze mBank. Instytucja poinformowała, że przywrócono już możliwość korzystania z usług.
Możecie korzystać z naszych usług i logować się przez serwis transakcyjny i aplikację mobilną. Przepraszamy za dzisiejsze utrudnienia. https://t.co/RLfig55GYf
— mBank (@mBankpl) August 9, 2022
JM

0 komentarzy