2023-06-01 12:55, akt.2023-06-01 14:21
publikacja
2023-06-01 12:55
aktualizacja
2023-06-01 14:21
W czwartek klienci VeloBanku zmagali się z awarią. Bank notował problemy z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej. O sprawie poinformowali nasi czytelnicy. Awaria została usunięta po godzinie 14.
„Od blisko 3 godzin trwa awaria bankowości internetowej i mobilnej velobanku. Odrzuca transakcje blikiem i płatności kartą. Próbowałem zapłacić na stacji paliw, odrzuca płatności pomimo środków na rachunku. Aplikacja wyświetla komunikat. Najgorsze jest to ze to trzeci dzień z kolei z brakiem dostępności do Banku :/” – alarmował jeden z naszych czytelników.
Klienci VeloBanku zgłaszali problemy także na stronach mediów społecznościowych banku. Podobna awaria miała miejsce w środę, jednak bank zapewniał, że sobie z nią poradził.
Jak przekazał nam Artur Newecki, rzecznik prasowy banku, w tym momencie system działa już prawidłowo.
Chciałbym poinformować, że wszystkie systemy banku działają prawidłowo. Klienci mogą w pełni korzystać z naszej bankowości elektronicznej. W imieniu banku przepraszam za zaistniałą sytuację.
KWS
0 komentarzy