Monika Dekrewicz2024-02-23 12:04, akt.2024-02-23 13:12analityczka Bankier.pl

publikacja
2024-02-23 12:04

aktualizacja
2024-02-23 13:12

Klienci VeloBanku nie
mogli zalogować się do bankowości internetowej oraz mobilnej banku. Pierwsze
sygnały od posiadaczy kont i innych produktów banku pojawiły się social mediach
banku po godz. 9.00 w piątek, 23 lutego.

Awaria w VeloBanku. Nie działała aplikacja mobilna i bankowość internetowa
Awaria w VeloBanku. Nie działała aplikacja mobilna i bankowość internetowa
fot. Włodzimierz Wasyluk / / FORUM

„Nie można się zalogować w bankowości elektronicznej VeloBank”
– taką informację otrzymaliśmy na skrzynkę Alert Bankier.pl od czytelnika
portalu. Nie była to odosobniona opinia, ponieważ komentarze w podobnym tonie
można znaleźć pod ostatnim postem VeloBanku w serwisie Facebook.

VeloBank

Pierwsze sygnały na temat problemów z logowaniem pojawiły się już po godz. 9.00, 23 lutego. Klienci skarżyli się w nich m.in., że przerwa techniczna została zaplanowana dopiero na niedzielę, 25 lutego, a bankowość internetowa banku nie działa już dwa dni przed tym terminem.

Niektórzy klienci mogli się zalogować na swoje konto w bankowości internetowej, jednak historia transakcji na koncie nie była dostępna.

Zapytaliśmy biuro prasowe banku o termin planowanej naprawy bankowości elektronicznej. Po godz. 13.00 otrzymaliśmy informację, że bankowość elektroniczna już działa poprawnie. 

Bankier.pl
Źródło:
Monika Dekrewicz

Autorka rankingów Bankier.pl, w szczególności z rynku lokat i kont oszczędnościowych. Prześwietla bankowe produkty, tłumacząc czytelnikom ich szczegółowe warunki i porównuje promocje, zawsze ostrzegając przed haczykami w regulaminach. Przygotowuje autorski „Bankowy rozkład jazdy”, w którym co miesiąc zapowiada najważniejsze zmiany dla klientów sektora. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Tematy

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.