2022-01-28 13:24

publikacja
2022-01-28 13:24

Banki informują o przerwach. Niedostępne niektóre usługi
Banki informują o przerwach. Niedostępne niektóre usługi
fot. lucadp / / Shutterstock

Brak dostępu do
modułu Makler, problemy z zalogowaniem się na konto czy przerwa płatności Blik.
To najczęściej pojawiające się utrudnienia, z którymi mogą się spotkać klienci
w ten weekend. Niektóre banki informują również o przerwie w składaniu wniosków
w programie „Rodzina 500+”

Przerwa w banku BPS

W poniedziałek (31 stycznia 2022 r.) w wybranych godzinach w Banku BPS nie będzie dostępu do wniosku Tarcza PFR. Jest to związane z pracami serwisowym, które się odbędą między 6.00 a 7.30. 

Przerwa techniczna w
Banku Millennium

Bank Millennium
zapowiada na swojej stronie przerwę techniczną związaną z płatnościami kartami.
W sobotę w nocy (29 stycznia) od godz. 0.30
do godz. 1.15
nie będą działały płatności Blik oraz inne usługi jak spłata
karty, aktywacja nowej karty i zmiana ustawień karty. Bank nie przewiduje trudności
z płatnościami kartami w tym czasie.

Prace modernizacyjne
w Banku Pekao

W sobotę (29
stycznia)
Bank Pekao planuje
przeprowadzić prace modernizacyjne, które wpłyną na dostęp do usług maklerskich.
Od godz. 7.00 do godz. 18.00 klienci
mogą mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń w serwisie
Pekao24Makler, aplikacji Pekao24Makler i PeoPay oraz platformie eTrader Pekao.

Przerwa w Getin Noble
Banku

Niedostępność bankowości internetowej i mobilnej to efekt
uboczny prac technicznych, które będą prowadzone przez informatyków Getin Noble Banku. Prace będą miały
miejsce w nocy z soboty na niedzielę
(29/30 stycznia) między godz. 23.50 a godz. 4.00.

Przerwa w dostępie do
ubezpieczenia w Inteligo i PKO BP

Na stronie Inteligo można
przeczytać, że w sobotę (29 stycznia)
od północy do godz. 5.00 w aplikacji
IKO nie będzie dostępu do ubezpieczenia Moje Podróże24. W przypadku PKO BP zakres niedostępnych ubezpieczeń
jest nieco szerszy. Bank informuje, że w serwisie internetowym i telefonicznym
iPKO oraz aplikacji IKO nie będą dostępne ubezpieczenia Moje Podróże24, Mój
Dom24, Moje Życie24, PKO Ubezpieczenie dziecka oraz Assistance. Godziny przerwy
pozostają takie same jak w przypadku Inteligo.

Przerwa techniczna w
mBanku

mBank to kolejny
bank, który w ten weekend pracuje nad usługami maklerskimi. eMakler nie będzie
działał w sobotę (29 stycznia) od godz.
6.30 do godz. 20.00.

Prace w Nest Banku

Klienci Nest Banku
nie będą mieli możliwości zalogowania się do bankowości internetowej i mobilnej
przez godzinę w sobotę (29 stycznia).
Jest to spowodowane pracami serwisowymi, które potrwają od 0.30 do 1.30.

Prace serwisowe w
Santander Consumer Banku

Santander Consumer
Bank
jako jeden z nielicznych przeprowadzi prace serwisowe w niedziele (30 stycznia). W godzinach 8.00 – 10.00 bankowość elektroniczna
nie będzie dostępna.

Przerwa techniczna w
Toyota Banku

Toyota Bank
dołącza do listy przeprowadzających prace serwisowe w sobotę (29 stycznia). Od
godz. 21.00 do godz. 22.00
mogą wystąpić problemy w dostępie do systemu
bankowości elektronicznej, automatycznego serwisu telefonicznego i usług tzw.
szybkich płatności.

Przerwa w dostępie do
wniosków „Rodzina 500+”

Bank Pocztowy
informuje, że w poniedziałek (31
stycznia)
od godz. 18.00 do
maksymalnie godz. 0.00
nie będzie możliwości złożenia wniosku Rodzina 500+
oraz wniosku o Rodzinny Kapitał Opiekuńczy za pośrednictwem bankowości
elektronicznej banku.

Podobny komunikat można znaleźć na stronie internetowej mBanku, który informuje, że tego samego dnia od godz. 19.00 wnioski
nie będą dostępne. Można je składać od 1 lutego zaraz po północy.

MDe

Źródło:

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.