2022-08-12 12:45
publikacja
2022-08-12 12:45


Przedłużony weekend
to dla niektórych banków okazja do przeprowadzenia prac serwisowych. Wśród
problemów, jakie mogą napotkać klienci w najbliższy weekend, są m.in. utrudnienia
w dokonywaniu płatności kartami w internecie bądź brak dostępu do usług
maklerskich.
W najbliższy weekend prace przeprowadzą Bank BPS, Bank Pekao,
Bank Pocztowy i ING Bank Śląski.
Przerwa techniczna w
Banku BPS
W nocy z soboty na niedzielę
(13/14 sierpnia 2022 r.) Bank BPS przeprowadzi prace serwisowe. Od godz. 22.00 (sobota) do godz. 10.00
(niedziela) nie będzie możliwości wykonywania operacji kartami płatniczymi
w systemie bankowości elektronicznej.
Prace serwisowe w
Banku Pekao
W najbliższy weekend Bank
Pekao bierze na tapet serwisy maklerskie. W sobotę (13 sierpnia br.) w godz. od 7.00 do 13.00 oraz w niedzielę
(14 sierpnia br.) od godz. 18.00 do godz. 21.00 bank będzie prowadził prace
modernizacyjne. W tym czasie klienci mogą napotkać na problemy w dostępie i
korzystaniu z serwisu Pekao24Makler, aplikacji Pekao24Makler i PeoPay, platformy
eTrader Pekao, a także w składaniu dyspozycji i zleceń w wyżej wymienionych
serwisach.
Przerwa w Banku
Pocztowym
Bank Pocztowy
informuje na swojej stronie internetowej o planowanych pracach, które uniemożliwią
dokonanie autoryzacji bezgotówkowych oraz gotówkowych. Dwie
kilkudziesięciominutowe przerwy będą miały miejsce w poniedziałek (15 sierpnia br.) między
godz. 1.00 a godz. 3.00.
Prace w ING Banku
Śląskim
ING Bank Śląski podąża
znaną sobie praktyką i dzieli prace na dwa etapy.
W sobotę (13 sierpnia
br.) o godz. 8.00 rozpoczną się prace nad modułem Makler w bankowości
internetowej i aplikacją mobilną ING Makler Mobile. Będą one niedostępne do godz. 16.00.
Nieco później, bo o
północy, tego samego dnia (w nocy z soboty na niedzielę, 13/14 sierpnia br.) rozpoczną
się kolejne prace w bankowości internetowej banku. Do godz. 5.00 nie będzie można płacić kartami w internecie z
dodatkowym uwierzytelnieniem 3DSecure, aktywować kart, zmieniać limitów transakcyjnych
i nadawać kodów PIN, zamówić kart płatniczych, przypisać kart do telefonu w
aplikacji Moje ING Mobile, dodać kart Mastercard do portfeli zewnętrznych
(Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay), zrobić przelewu z rachunku karty
kredytowej, realizować operacji na kartach w bankowości elektronicznej oraz nie
będą działać pożyczki oraz procesy sprzedażowe rachunków bieżących i
oszczędnościowych. Klienci mogą również napotkać na problemy przy składaniu wniosków
w Moim ING i na stronie banku, w obsłudze kart w systemie ING Business, w korzystaniu
z usług powierniczych (e-Custody) oraz z części wniosków.
MDe

0 komentarzy