Firma Euronet, do której należy największa niezależna sieć
bankomatów w Polsce, zmieniła logotyp i identyfikację wizualną marki. Od dziś
nowe logo można już zobaczyć na stronie internetowej operatora, a wkrótce
rebranding obejmie wszystkie urządzenia firmy.


Zmianie uległa czcionka oraz kolorystyka logotypu – głęboki
niebieski kolor został połączony z tzw. zielenią seaform. W napisie
wykorzystano też motyw flagi. Firma tłumaczy to w ten sposób: „Wykorzystanie
flagi, jako znaku Euronet pozwala na utrwalenie wizerunku firmy jako marki
flagowej, a także wspiera funkcjonowanie jej segmentów biznesowych. Takich jak
elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay) i przelewy
pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren)” – czytamy w komunikacie
prasowym.


Dziś firma oficjalnie zaprezentowała nową markę na swej
stronie internetowej, w social mediach oraz na nośnikach cyfrowych i trwałych.
W drugiej kolejności zmieni się oznakowanie bankomatów i wpłatomatów, które
planowane jest na najbliższe dwa lata.
– Opierając się na informacjach zwrotnych uzyskanych od
naszych klientów oraz pracowników, podjęliśmy działania ukierunkowane na ocenę
i bardziej precyzyjną definicję architektury marki Euronet – powiedział Michael
J. Brown, Prezes i Dyrektor Generalny Euronet. – Wyniki wspólnej pracy
pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje
nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i
którą będziemy w przyszłości.
W Polsce firma Euronet dysponuje siecią około 7 tys.
bankomatów i wpłatomatów. Jej pierwszy bankomat został zainstalowany w 1995
roku w warszawskim Hotelu Marriot. W ujęciu globalnym Euronet jest także
dostawcą terminali POS, rozwiązań w zakresie oprogramowania kart i zajmuje się outsourcingiem w obszarze kart debetowych i kredytowych.

Od stycznia 2023 r. zmieniły się wskaźniki kadrowo-płacowe. Prezentujemy najważniejsze zmiany. I zachęcamy do pobrania pliku pdf. Pobierz e-book bezpłatnie lub kup za 20 zł.
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl
0 komentarzy