2021-11-29 14:30
publikacja
2021-11-29 14:30
Początek tygodnia
może dla klientów Nest Banku oznaczać problemy w dostępie do świadczonych przez
instytucję usług. Bank zapowiedział bowiem prace nad systemami, które będą miały
miejsce w nocy z poniedziałku na wtorek.
Utrudnienia rozpoczną się w nocy z poniedziałku na wtorek (29/30 listopada) o godz. 0.30. Prace
zakończą się natomiast o godz. 4.00.
W podanym czasie zarówno bankowość internetowa, jak i aplikacja mobilna będą
działały w ograniczonym zakresie w trybie przyjmowania zleceń.
Co to oznacza dla
klientów? Przez trzy i pół godziny nie będzie możliwe korzystanie z usługi
Blik, wysyłanie przelewów natychmiastowych czy realizowanie doładowań
telefonów. Płatności za zakupy internetowe zostaną czasowo wyłączone, nie będzie
również możliwości dokonywania operacji na saszetkach (zasilenie, zmiana kwoty,
usunięcie saszetki) czy zarządzanie celami oszczędnościowymi. Posiadacze
rachunków, do których wydana została karta debetowa lub kredytowa, nie będą
mogli ich zasilić. W czasie prac nie będzie również możliwe otwarcie nowego
konta czy złożenie wniosku o wydanie karty. W trakcie przerwy technicznej
zlecenia zostaną zapisane w systemie, jednak ich realizacja nastąpi po jej
zakończeniu.
Statystycznie zdecydowanie łatwiej trafić na przerwę
serwisową w trakcie weekendu. W każdy piątek na łamach Bankier.pl publikujemy
zestawienie zaplanowanych przez banki prac serwisowych na najbliższe dni. Mimo
to instytucje coraz częściej decydują się na przerwę w ciągu tygodnia. W przypadku
Nest Banku ostatnia taka sytuacja miała miejsce w ubiegłym miesiącu.
MDe
0 komentarzy