Wojciech Boczoń2022-04-21 12:30, akt.2022-04-21 13:15analityk Bankier.pl

publikacja
2022-04-21 12:30

aktualizacja
2022-04-21 13:15

Nowe konto w Millennium. Czym bank chce zaskoczyć rynek?
Nowe konto w Millennium. Czym bank chce zaskoczyć rynek?
fot. T. Schneider / / Shutterstock

Bank Millennium poinformował dziś
o planach wprowadzenia do oferty nowego rachunku – Millennium 360. Nowy produkt
zastąpi oferowane obecnie Konto 360 już w poniedziałek, 25 kwietnia. Oto co
wiemy na jego temat.

Rachunek Millennium 360 będzie
bezwarunkowo bezpłatny. To zasadnicza zmiana w stosunku do oferowanego obecnie
Konta 360, które ma opłatę warunkową w wysokości 8 zł.Karta będzie kosztowała 11 zł, ale opłaty będzie można uniknąć dokonując 5 dowolnych transakcji kartą lub Blikiem. Po wykonaniu 5 transakcji bank udostępni też wszystkie bankomaty w kraju bez opłat.

Za darmo będą też przelewy elektroniczne, zlecenia stałe, polecenia zapłaty i przelewy
Blik p2p. Z punktu widzenia aktywnego klienta w zasadzie niewiele się zmienia –
będzie mógł korzystać z podstawowych usług za darmo, z tym że warunek wpływów
zastąpiono liczbą transakcji (w przypadku karty).

Nowością będą usługi walutowe.
Pierwszą z nich jest limit walutowy, w ramach którego klient ma możliwość  dokonywania płatności w każdej walucie bez
marży banku za przewalutowanie do 1 tys. zł, po korzystnym kursie organizacji
płatniczej. Jeśli klient będzie chciał korzystać z wyższych limitów, będzie
mógł sobie aktywować Pakiet Walutowy. Jego koszt to 9,90 zł za tydzień.

Bank uzupełni swoją aplikację
mobilną o kolejne usługi. Już teraz program jest w zasadzie „wszystkomający”,
ale jak się okazuje, można do niego upchnąć jeszcze więcej. Bank dołączy więc do
apki usługi goodie cashback, które – jak zapewnia – będą jeszcze lepiej
dopasowane do potrzeb klienta („hiper-personalizacja”).

– Hiper-personalizacja to (…) ulepszenie
niemal każdej interakcji z klientem, uwzględniające ofertę produktową i
jednocześnie znacząco poza nią wykraczające, np. poprzez wprowadzenie szeregu
przydatnych porad. Rozpoznanie potrzeb klienta odbywa się przy wykorzystaniu
analityki danych, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Dokładnie tak
zbudowaliśmy spersonalizowaną usługę Zwroty za zakupy – mówi Mariusz Gromada,
Dyrektor Departamentu Wiedzy o Kliencie w Banku Millennium.

Klient będzie mógł korzystać z
tych zniżek wprost z aplikacji mobilnej banku. Wkrótce bank udostępni też
klientom e-vouchery, czyli możliwość zakupu w aplikacji kodów doładowujących
np. gier czy multimediów. Nowością będzie też ochrona klientów przed
incydentami w internecie, czyli pakiet CyberWsparcie.

– Ze względu na skalę obecności
klientów w internecie zależy nam też mocno, by czuli się bezpiecznie.
Dotychczas prowadziliśmy wiele działań edukacyjnych w tym zakresie, ale chcemy
zaproponować coś więcej, nową usługę CyberWsparcia, dostępną w bankowości
elektronicznej – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości
Elektronicznej w Banku Millennium.

Bank Millennium podał też garść
statystyk. Wynika z nich, że ma już 2 mln klientów, którzy korzystają z
aplikacji mobilnej. Z kolei z badania rynku wynika, że przynajmniej 81 proc.
klientów banków korzysta z aplikacji mobilnej przynajmniej kilka razy w
tygodniu. Czym natomiast kierują się użytkownicy przy wyborze konta? Dla 42
proc. respondentów najważniejszy jest brak opłat za konto, dla 41 proc. wygodna
aplikacja, a dla 37 proc. zaufanie do banku.

Źródło:

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.