Bank Pekao poinformował swoich
klientów o planowanym wyłączeniu aplikacji Pekao24Makler. Program będzie
działał jedynie do końca marca. Bank zaleca klientom przesiadkę na aplikację
PeoPay.


O sprawie pierwszy napisał serwis
Cashless.pl.
Na pytania dziennikarzy o powody wygaszania Pekao24Makler, bank odpowiedział,
że chce pozostawić tylko jedną aplikację.
– Chcemy pozostawić klientom jedną
natywną aplikację, która w prosty i intuicyjny sposób umożliwia dostęp do wszystkich
posiadanych produktów w banku Pekao, zarówno inwestycyjnych, jak i bankowych – odpowiedziało
biuro prasowe Pekao.
Aplikacja Pekao24Makler taką
nazwę nosi od 2018 roku. Wcześniej był to standardowy program do obsługi
rachunków osobistych. Charakteryzował się unikatowym wyglądem – menu opcji
zamieszczono bowiem na tzw. karuzeli. Standardowo aplikacji mobilne
wykorzystują bowiem tzw. „hamburgerowe” menu.
Obecnie podstawową aplikacją
Banku Pekao jest PeoPay. Za jej pomocą można obsługiwać swoje finanse i dokonywać
płatności mobilnych. Z danych Bankier.pl wynika, że PeoPay aktywnie korzysta
około 2,5 mln klientów banku. W czwartym kwartale 2022 roku użytkownicy
wykonali za pomocą tej apki 118 mln transakcji finansowych.
0 komentarzy