PKO Bank Polski, do którego należy marka Inteligo, poinformował, że od dziś nie będzie już przyjmował nowych wniosków o otwarcie
rachunków Inteligo. Działające rachunki mają być obsługiwane na dotychczasowych
zasadach.


Ciąg dalszy wygaszania marki Inteligo. PKO Bank Polski
poinformował, że nie będzie już przyjmował nowych wniosków o otwarcie Konta
Inteligo – indywidualnego, wspólnego i dla dziecka. Osoby, które mają tego typu
rachunki, mogą z nich korzystać na dotychczasowych zasadach. Jednocześnie bank
zachęca nowych klientów do korzystania z oferty PKO BP.
Przed dwoma laty bank zdecydował się też na wyłączenie
rachunków firmowych klientów biznesowych. Można z nich było korzystać tylko do
kwietnia 2023 roku. Wcześniej wycofano też inne produkty – m.in. karty
kredytowe dla klientów indywidualnych.
Inteligo było jedną z pierwszych w Polsce marek bankowych oferujących wyłącznie internetowy dostęp do konta – wówczas mówiło się o nim jako o „banku
wirtualnym”. W podobnym modelu działały także mBank i Volkswagen Bank direct. Od 2002 roku marka Inteligo
obsługiwana była przez PKO BP. Bank pozycjonował ją jako ofertę dla internetowych
klientów.
Z biegiem czasu różnica między dostępem do kont w PKO BP i
Inteligo zaczęła się zacierać. PKO BP zaczął promować własne rachunki
internetowe, odstawiając na boczny tor Inteligo. W 2010 roku podjęto próby
reaktywacji marki i wprowadzenia nowych produktów, ale szybko się z tego
pomysłu wycofano. W ostatnich latach PKO BP zaczął powoli wycofywać kolejne
produkty z oferty internetowego banku.
0 komentarzy