Wojciech Boczoń2021-04-23 06:00analityk Bankier.pl

publikacja
2021-04-23 06:00

Shutterstock

Kolejny bank wchodzi na rynek z ofertą dla graczy. mBank proponuje
darmową roczną subskrypcję G2A Plus z bezpłatną jedną grą w miesiącu oraz karty
z wizerunkami gamingowymi. Wcześniej takie produkty pojawiły się już w
Alior Banku, Getin Banku, Credit Agricole i w ofercie ubezpieczyciela TU
Europa.

Nowa promocja mBanku skierowana
jest do osób, które nie posiadają jeszcze rachunku w tej instytucji. Za
założenie i aktywność na eKoncie osobistym (powyżej 18. roku życia) lub eKoncie
możliwości (dla osób między 13. a 24. rokiem życia) można otrzymać darmową
roczną subskrypcję G2A Plus, która oferuje dodatkowe zniżki na ponad 32 tysiące
gier dostępnych na G2A.COM, a także jedną darmową grę w miesiącu. Można też
uzyskać zwrot 100 zł na konto za dodatkową aktywność.

Aby skorzystać z oferty, należy
do 30 czerwca 2021 roku założyć promocyjne konto w mBanku. W pierwszym miesiącu po
otwarciu rachunku trzeba wykonać min. 5 transakcji kartą i min. 1 transakcję
Blik. Gdy te warunki zostaną spełnione, mBank przygotuje mOkazję dającą dostęp
do darmowej subskrypcji G2A Plus na rok. Aby otrzymać zwrot 100 zł na rachunek,
należy w kolejnym miesiącu znowu zapłacić kartą min. 5 razy i przeprowadzić
przynajmniej jedną transakcję Blik. Dodatkowo bank przygotował dwie karty z
gamingowymi wizerunkami. Zostały one zaprojektowane przez łódzkiego artystę
Gouda Works.

Wizerunki z gamingowymi motywami ma w swojej ofercie także bank Credit Agricole. Do wyboru jest 11
kart nawiązujących stylistyką do popularnych gier wideo.

Banki dla fanów „LOL-a”

Z kolei Alior Bank i Getin Bank
oferują graczom karty i bonusy związane z grą „League of Legends”. Oba banki
przygotowały karty z wizerunkami postaci z gry. Na awersie plastiku wydawanego
przez Alior Bank znajduje się Ashe, natomiast w Getin Banku jest to Mistrzowska
Riven. Oprócz tego obie karty oferują dostęp do programu Mastercard Bezcenne
Chwile, w ramach którego można zebrać dodatkowe punkty do gry (tzw. Riots
Points).

W Alior Banku gracze muszą jednak najpierw aktywować w
Koncie Jakże Osobistym korzyść „Punkty w grze”, która polega na nagradzaniu
punktami Mastercard Priceless Specials za wykonane zbliżeniowe płatności
mobilne. Bank przyzna 1 punkt za każde wydane 1,50 zł, nie więcej jednak niż 2
666 punktów w miesiącu. Punkty w
programie można następnie wymieniać na Riot Points w grze (do 1380 Riot Points
miesięcznie).

Riot Points mogą zbierać także
klienci Getin Banku, którzy posługują się kartą z Mistrzowską Riven. Na start
otrzymują 1000 punktów powitalnych za dokonanie co najmniej pięciu transakcji
na łączną kwotę min. 50 zł. Mogą też odebrać dodatkową nagrodę – podwojenie
pierwszego zamówienia paczki o wartości 650 Riot Points. To oznacza, że za 1300
punktów zgromadzonych w programie klienci mogą otrzymać nie 650, a 1300 RP.
Fani „League of Legends” otrzymają również punkty za transakcje zrealizowane w
sklepach internetowych Riot, gdzie skorzystają ze specjalnego przelicznika – 5
punktów za każde wydane 5 złotych.

Ubezpieczenia dla graczy

Gracze mają też do dyspozycji
ciekawą ofertę przygotowaną przez firmę ubezpieczeniową TU Europa.
Ubezpieczyciel – pod marką GShield.gg – sprzedaje polisy chroniące cyfrowe
dobra w grach. Można skorzystać z jednego z trzech pakietów: Bronze – 8
zł/m-c, Silver – 10 zł/m-c i Gold – 14 zł/m-c. Polisa obejmuje ochronę
wirtualnych przedmiotów zakupionych w grach do kwoty 5000 zł. Z kolei w ramach
ubezpieczenia sprzętu można zapewnić ochronę do kwoty 10 000 zł (przy wariancie
polisy za 35 zł m-c).

Pierwsze oferty dla graczy
zaczęły pojawiać się w bankach w ubiegłym roku. Można jednak oczekiwać, że
instytucje finansowe nie powiedziały ostatniego słowa w tym temacie.
Zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę, że bankowcy w niedalekiej przyszłości wezmą
na cel głównie młodsze, cyfrowe pokolenia klientów. Takie deklaracje składają
przy okazji publikacji strategii na najbliższe lata. Dla banków fani gier wideo
mogą stanowić ciekawą i niezagospodarowaną dotychczas grupę. Można im
zaoferować sprofilowane konta, karty czy usługi subskrypcyjne, które dostaną w pakiecie z
rachunkami. Biorąc pod uwagę, że obecnie wszystkie instytucje oferują podobne
usługi, pakiet bonusów dla graczy może stanowić istotną wartość dodaną i element
przewagi konkurencyjnej wyróżniający ofertę na rynku.

Źródło:

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.