2021-10-12 11:35
publikacja
2021-10-12 11:35
Nest Bank poinformował klientów na swojej stronie internetowej o planowanej przerwie w dostępie do swoich usług. To kolejne prace serwisowe zlecane przez bank w ciągu ostatnich kilku dni.
Problemy z dostępem do usług banku mogą pojawić się w nocy z wtorku na środę (12/13 października 2021 r.) między godz. 1.00 a godz. 3.30. W tym czasie klienci nie zalogują się zarówno do bankowości internetowej, jak i mobilnej. Jest to efekt uboczny prowadzonych w banku prac serwisowych.
Z utrudnieniami w korzystaniu z usług Nest Banku klienci mogli się spotkać przed kilkoma dniami, kiedy to przed weekendem instytucja zapowiedziała możliwość korzystania z bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej w ograniczonym zakresie. Usługi były dostępne wyłącznie w trybie przyjmowania zleceń, co oznaczało, że klienci nie mogli m.in. korzystać z usługi Blik czy realizować przelewów natychmiastowych.
Zwyczajowo banki planują prace nad swoimi systemami w weekend. Otwierając stronę logowania lub zakładkę z aktualnościami w piątek po południu, istnieje duża szansa, że któregoś dnia znajdzie się tam informację o planowanych na piątek, sobotę lub niedzielę pracach technicznych. Coraz częściej jednak banki decydują się na serwis systemów w środku tygodnia. Do listy tych instytucji dołącza również Nest Bank.
MDe
0 komentarzy