Monika Dekrewicz2024-03-29 12:10analityczka Bankier.pl

publikacja
2024-03-29 12:10

Większość z nas może
się już powoli szykować do dłuższego wolnego. Nie dotyczy to jednak informatyków
kilku banków. Przerwę przed świętami i w ich trakcie planują trzy z nich – Bank
Pocztowy, ING Bank Śląski i Toyota Bank.

W Wielkanoc „święty spokój” w bankach. Przerwy techniczne tylko w trzech z nich
W Wielkanoc „święty spokój” w bankach. Przerwy techniczne tylko w trzech z nich
fot. Jovica Varga / / Shutterstock

Większość prac dotyczy systemów transakcyjnych, ale nie
tylko. W jednym z nich nie będzie można korzystać również z bankomatów i
wpłatomatów.

Przerwa
modernizacyjna w Banku Pocztowym

Krótką przerwę przed świętami zaplanował Bank Pocztowy. W piątek (29 marca 2024 r.) od godz. 14.00 do godz. 18.00 nie
będzie można korzystać z płatności Autopay w aplikacji mobilnej Banku
Pocztowego, nie będzie dostępne potwierdzanie płatności kartami – będą one zastąpione przez potwierdzenia
poprzez wiadomości SMS, niedostępny będzie podgląd i operacje na rachunkach
klientów Banku Pocztowego w aplikacjach stron trzecich.

Przerwa serwisowa w
ING Banku Śląskim

Informatycy ING Banku
Śląskiego
będą pracowali w nocy z
soboty na niedzielę (30/31 marca br.) w godz. 23.00 – 5.30
. W podanych
godzinach nie będzie można korzystać z:

  • bankomatów i wpłatomatów,
  • systemu bankowości internetowej Moje ING i
    aplikacji Moje ING mobile,
  • systemu bankowości internetowej ING Business i
    jego wersji mobilnej,
  • płatności BLIK,
  • przelewów ekspresowych,
  • płatności internetowych za pomocą Płać z ING,
  • płatności kartami w internecie z 3DSecure (które
    są dodatkowo potwierdzane w aplikacji lub jednorazowym kodem SMS),
  • usługi Autostrady Autopay (automatyczne
    płatności za przejazdy autostradami),
  • specjalnego interfejsu PSD2.

W tym czasie nie będzie też możliwości zakupu produktów w
Moim ING i na stronie banku.

Prace w Wielkanoc w
Toyota Banku

Utrudnienia w dostępie do bankowości elektronicznej,
automatycznego serwisu telefonicznego, autoryzacji płatności kartowych, usług
tzw. szybkich płatności, wyciągów oraz zmian limitów – taką informację można
znaleźć na stronie z aktualnościami w Toyota
Banku
. Problemy mogą wystąpić w
niedzielę (31 marca br.) w godz. 18.00 – 23.59.

Źródło:
Monika Dekrewicz

Autorka rankingów Bankier.pl, w szczególności z rynku lokat i kont oszczędnościowych. Prześwietla bankowe produkty, tłumacząc czytelnikom ich szczegółowe warunki i porównuje promocje, zawsze ostrzegając przed haczykami w regulaminach. Przygotowuje autorski „Bankowy rozkład jazdy”, w którym co miesiąc zapowiada najważniejsze zmiany dla klientów sektora. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Tematy

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.