2021-10-22 15:26
publikacja
2021-10-22 15:26
Bankowość
internetowa, aplikacja mobilna, systemy maklerskie czy serwisy z
ubezpieczeniami – między innymi nad tymi obszarami będą pracowali w ten weekend
informatycy w bankach. Warto sprawdzić, w których dokładnie zaplanowane są
przerwy.
Utrudnienia w ten weekend mogą spotkać klientów następujących
banków: Bank BPS, Bank Millennium, Bank Pekao, Getin Noble Bank, ING Bank
Śląski, Inteligo, mBank, neoBank, PKO Bank Polski, Santander Consumer Bank oraz
Toyota Bank.
Prace serwisowe w
Banku BPS
Przez blisko cały weekend klienci Banku BPS mogą napotkać na utrudnienia w realizacji zleceń oraz w
prezentowaniu aktualnych sald na rachunkach. Przyczyną ewentualnych problemów
będą prace serwisowe prowadzone od soboty (23 października 2021 r.) od godz.
8.00 do poniedziałku (25 października br.) do godz. 7.00.
Przerwa techniczna w
Banku Millennium
W nocy z piątku na sobotę (22/23 października br.) między
godz. 0.00 a godz. 4.00 nie będą działały aplikacja mobilna Banku Millennium, system transakcyjny
Millenet, usługi TeleMillennium oraz Blik. W tym czasie będzie można korzystać
tylko z tradycyjnych płatności kartami płatniczymi.
Prace w kilku etapach
w Banku Pekao
Prace serwisowe na ten weekend zaplanował również Bank Pekao. Zostały one podzielone na
kilka obszarów. Każdy z nich ma wyznaczoną inną godzinę, co oznacza różne
utrudnienia o różnych porach nadchodzącego weekendu. Jedna z nich miała miejsce
w piątkowy poranek i klienci mają ją już za sobą. Pozostałe dwie zostały
wyznaczone na:
- sobotę (23 października br.) od godz. 6.00 do
godz. 16.00 kolejnego dnia (niedziela, 24 października) – klienci mogą napotkać
na trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń w serwisie
Pekao24Makler, aplikacji Pekao24Makler i PeoPay oraz platformie eTrader Pekao, - niedzielę (24 października br.) między godz.
3.00 a godz. 4.00 – w tym czasie nie zadziała aplikacja PeoPay oraz niedostępne
będą transakcje wykonywane kartami Banku Pekao.
Prace techniczne w
Getin Noble Banku
W nocy z piątku na sobotę (22/23 października br.) nie będzie
dostępna bankowość internetowa i mobilna w Getin
Noble Banku z uwagi na przeprowadzone prace techniczne. Przerwa potrwa od
godz. 23.00 (piątek) do godz. 3.30 (sobota).
Moduł Makler w ING
Banku Śląskim nie zadziała
W najbliższy weekend ING
Bank Śląski wyłączy moduł Makler w bankowości internetowej oraz aplikację
ING Makler Mobile na ponad dobę. Prace technologiczno-serwisowe zostały
zaplanowane na sobotę (23 października br.) od godz. 6.00 do godz. 10.00
kolejnego dnia (niedziela, 24 października br.)
Przerwa techniczna w mBanku
W przypadku mBanku
przerwa techniczna obejmie system eMakler, który nie będzie działał między
godz. 9.00 a godz. 20.00 w sobotę (23 października br.)
Utrudnienia w
neoBanku
Kolejnym bankiem z przerwami jest Wielkopolski Bank Spółdzielczy, który poinformował klientów o
planowanej przerwie w godz. 2.00 – 4.00 w niedzielę (24 października br.). W
tym czasie mogą pojawić się utrudnienia w obsłudze kart płatniczych oraz
bankomatów. Są one związane z pracami konserwacyjnymi.
PKO Bank Polski i
Inteligo
PKO BP zapowiada
prace, które obejmą również jego internetową markę Inteligo. W sobotę (23 października br.) między godz. 0.00 a godz.
5.00 nie będą działały zarówno w serwisie internetowym, jak i telefonicznym
iPKO oraz aplikacji IKO ubezpieczenia Moje Podróże24, PKO Dom, Moje Życie24,
PKO Ubezpieczenie dziecka oraz Assistance. W przypadku klientów Inteligo
informacja na stronie mówi wyłącznie o aplikacji IKO i ubezpieczeniu Moje Podróże24.
Następnego dnia, tj. w niedzielę (24 października br.) między
godz. 1.00 a godz. 2.15 nie będzie natomiast działała aplikacja IKO, w tym
płatności zbliżeniowe telefonem oraz kodem BLIK.
Prace serwisowe w
Santander Consumer Banku
W niedzielę (24 października nr.) między godz. 6.00 a godz.
8.30 odbędą się prace serwisowe w Santander Consumer Banku, które obejmą
bankowość elektroniczną instytucji.
Przerwa w Toyota
Banku
Chwilowe utrudnienia w dostępie do systemu bankowości elektronicznej,
w dostępie do automatycznego serwisu telefonicznego, w autoryzacji transakcji
kartowych, zastrzeżeniu karty, zmiany limitów oraz kodu PIN, w dostępnie do
usług tzw. szybkich płatności, w dostępie do systemu składania wniosków online –
o tym poinformował swoich klientów Toyota Bank na swojej stronie internetowej. Przerwa
została zaplanowana na niedzielę (24 października br.) w godz. 7.00 – 19.00.
MDe
0 komentarzy