2021-06-20 20:33, akt.2021-06-20 22:54
publikacja
2021-06-20 20:33
aktualizacja
2021-06-20 22:54
Santander Bank poinformował o zakończeniu awarii, która zepsuła niedzielę części klientów banku. Niektórym z nich bank pobrał stukrotność płatności dokonanej kartą.
Bank poinformował, że o godz. 21:40 w niedzielę rozwiązał problem.
Klienci banku informowali w niedzielne popołudnie o problemie z rozliczeniem płatności. „Chciałbym zgłosić, iż w dnu dzisiejszym, tj. 20 czerwca 2021 roku
dokonałem płatności kartą Visa o w/w numerze za zakupy w piekarni „Familijna” mieszczącej się w Krotoszynie (63-700) przy ulicy
Kościuszki 8 około godziny 10:05. Płatność wynosiła 10,70 (dziesięć złotych,
siedemdziesiąt groszy) natomiast pobrało mi z konta kwotę 1070 ( tysiąc
siedemdziesiąt złotych).” – pisze Łukasz. „U mnie również konto wyczyszczone do
zera chociaż płaciłam 142,37 a debet na 14237” – donosi Anna. Bartek pyta natomiast, co się dzieje z jego rozliczeniami, bo zapłacił za Spotify 3000 zł. Takie komentarze pojawiły się na profilach banku w mediach społecznościowych.
Dzień dobry, wiemy o problemie i pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Środki niebawem wrócą na Twoje konto. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
— Santander Bank Polska (@SantanderBankPL) June 20, 2021
Bank informował klientów, że wie już o problemie. „Pracujemy już nad
tym, aby środki na Waszych kontach zostały zaksięgowane poprawnie. Przepraszamy
za niedogodności”. W niedzielę wieczorem Santander poinformował o zakończeniu awarii. „O 21.40 rozwiązaliśmy problem, przywróciliśmy prawidłowe salda. Raz jeszcze przepraszamy klientów, których dotknęły niedogodności” – poinformowała redakcję Bankier.pl Ewa Krawczuk z Santander Banku.
0 komentarzy