2021-06-20 20:33, akt.2021-06-20 22:54

publikacja
2021-06-20 20:33

aktualizacja
2021-06-20 22:54

Zakończona awaria w Santanderze. Bank pobrał stukrotność kwot zapłaconych kartami
Zakończona awaria w Santanderze. Bank pobrał stukrotność kwot zapłaconych kartami
/ Bankier.pl

Santander Bank poinformował o zakończeniu awarii, która zepsuła niedzielę części klientów banku. Niektórym z nich bank pobrał stukrotność płatności dokonanej kartą.
Bank poinformował, że o godz. 21:40 w niedzielę rozwiązał problem.

Klienci banku informowali w niedzielne popołudnie o problemie z rozliczeniem płatności. „Chciałbym zgłosić, iż w dnu dzisiejszym, tj. 20 czerwca 2021 roku
dokonałem płatności kartą Visa o w/w numerze za zakupy w piekarni „Familijna” mieszczącej się w Krotoszynie (63-700) przy ulicy
Kościuszki 8 około godziny 10:05. Płatność wynosiła 10,70 (dziesięć złotych,
siedemdziesiąt groszy) natomiast pobrało mi z konta kwotę 1070 ( tysiąc
siedemdziesiąt złotych).” – pisze Łukasz. „U mnie również konto wyczyszczone do
zera chociaż płaciłam 142,37 a debet na 14237” – donosi Anna. Bartek pyta natomiast, co się dzieje z jego rozliczeniami, bo zapłacił za Spotify 3000 zł. Takie komentarze pojawiły się na profilach banku w mediach społecznościowych.

Bank informował klientów, że wie już o problemie. „Pracujemy już nad
tym, aby środki na Waszych kontach zostały zaksięgowane poprawnie. Przepraszamy
za niedogodności”. W niedzielę wieczorem Santander poinformował o zakończeniu awarii.O 21.40 rozwiązaliśmy problem, przywróciliśmy prawidłowe salda. Raz jeszcze przepraszamy klientów, których dotknęły niedogodności” – poinformowała redakcję Bankier.pl Ewa Krawczuk z Santander Banku.

fot. / / Bankier.pl
Źródło:
Tematy

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.